Regulamin
Regulamin
Postanowienia ogóle
- Poniższy regulamin ustala ogólne warunki, podstawowe zasady oraz sposób realizacji transakcji sprzedaży przez Sklep funkcjonujący pod adresem internetowym www.etobis.pl należącym do WW COMMERCE Weronika Wojciechowska z siedzibą w Polsce, w Nowem 86-170, os. Nadwiślańskie 5H/4, NIP 559-202-94-18, REGON 540791561, na rzecz Klientów.
- Do korzystania ze Sklepu oraz dokonywania zakupów konieczne jest posiadanie urządzeń umożliwiających dostęp do Internetu, obsługi poczty e-mail i przeglądarki internetowej do wyświetlania strony www.etobis.pl
- Koszty związane z korzystaniem z Internetu przez Kupującego zależą od taryfy operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego Kupujący korzysta, i obciążają go osobiście.
- Komunikacja między Sprzedawcą a Kupującym może odbywać się za pośrednictwem poczty e-mail (sklep@etobis.pl), telefonicznie pod numerami 782 344 778 lub pisemnie listem na adres Weronika Wojciechowska, Os. Nadwiślańskie 5H/4, 86-170 Nowe. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę podlega ochronie antywirusowej i jest kierowana wyłącznie do określonego Kupującego.
- Przedmiotem sprzedaży są Towar oferowane przez Sklep w chwili składania zamówienia przez Kupującego.
- Rzeczywisty wygląd i kolorystyka produktów mogą nieznacznie różnić się od prezentowanych na zdjęciach w Sklepie, jednakże nie wpływa to na prawa Kupujących zgodnie z kodeksem cywilnym oraz ustawą konsumencką.
- Ceny podane na stronie internetowej Sklepu są wyrażone w polskich złotych PLN brutto i zawierają podatek VAT, lecz nie obejmują kosztów dostawy.
- Sprzedawca realizuje sprzedaż na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Wszystkie oferowane w Sklepie produkty są wolne od wad.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową, o ile Klient zostanie poinformowany, że określona cecha towaru odbiega od wymagań zgodności z umową określonych w ustawie konsumenckiej, a także wyrazi zgodę na brak konkretnej cechy towaru.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania nowych produktów, wycofywania towarów, udzielania rabatów oraz organizowania i anulowania promocji. Prawa nabyte przez Kupujących nie są jednak ograniczane, dotyczy to zamówień już złożonych.
- Promocyjne ceny obowiązują wyłącznie dla towarów oznaczonych jako "PROMOCJA" i są ważne przez czas określony przez Sprzedawcę lub do wyczerpania zapasów.
- Zakupy w promocyjnych cenach nie łączą się z innymi formami promocji, takimi jak kody rabatowe.
- W przypadku ogłoszenia promocji lub wyprzedaży, Sprzedawca prezentuje najniższą cenę, jaka obowiązywała przed obniżką przez okres 30 dni, lub od momentu rozpoczęcia sprzedaży w przypadku towarów oferowanych przez krótszy czas.
- Informacje zamieszczone w Sklepie nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert. Wypełniając formularz zamówienia, Kupujący składa ofertę zakupu określonego produktu.
- Korzystający ze Sklepu, w tym Kupujący, są zobowiązani do nieumieszczania treści bezprawnych, takich jak naruszające dobra osobiste, nawołujące do przemocy, o cechach pornograficznych czy przestępczych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za tego typu treści, a osoba zamieszczająca je musi być świadoma możliwości poniesienia odpowiedzialności prawnej.
Składanie Zamówień
- Sprzedawca umożliwia dokonywanie zakupów towarów za pośrednictwem serwisu internetowego www.etobis.pl poprzez wypełnienie interaktywnego formularza.
- Procedura zakupu obejmuje dodanie wybranych produktów do koszyka, a następnie postępowanie zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na stronie sklepu, aż do kliknięcia przycisku "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
- Po złożeniu zamówienia poprzez serwis, Kupujący otrzymuje potwierdzenie w formie e-maila, zawierające informacje dotyczące złożonego zamówienia oraz dostępnych metod płatności.
- Anulowanie lub modyfikacja złożonego zamówienia jest możliwa przed wysłaniem towaru i wymaga kontaktu ze Sprzedawcą. Należy jednak pamiętać, że prawa konsumenta do odstąpienia od umowy pozostają nienaruszone i można z nich skorzystać w terminie 14 dni od odebrania towaru.
- Sprzedawca udostępnia różne metody płatności, w tym przelew na swój rachunek bankowy oraz korzystanie z systemów elektronicznych płatności.
- Kupujący zobowiązany jest dokonać zapłaty za zakupione towary wraz z kosztami dostawy w ciągu 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy sprzedaży. Po tym terminie oferta Sprzedawcy przestaje być wiążąca.
- Informacje dotyczące kosztów dostawy są widoczne podczas procedury składania zamówienia, a koszty te są doliczane do ceny towaru, ponoszone przez Kupującego.
- Koszt dostawy staje się wiążący po otrzymaniu przez Kupującego odpowiednich informacji, zgodnie z postanowieniami regulaminu sklepu.
Realizacja Zamówień
- Realizacja zamówienia przez Sprzedającego na rzecz Kupującego uzależniona jest od podania przez Kupującego prawdziwych danych osobowych i kontaktowych w interaktywnym formularzu, co umożliwia weryfikację i potwierdzenie złożonego zamówienia.
- W przypadku błędów lub niedostatecznego wypełnienia formularza, Sprzedawca podejmie starania w celu skontaktowania się z Kupującym w celu potwierdzenia oferty. Jeśli potwierdzenie nie będzie możliwe w ciągu 5 dni roboczych z powodu braku możliwości kontaktu, oferta Sprzedawcy nie będzie wiążąca.
- Wysyłka Towaru następuje po zaksięgowaniu płatności na wskazanym koncie bankowym lub w przypadku wybrania opcji za pobraniem natychmiastowo na adres dostawy wskazany przez Kupującego.
- Wysyłka odbywa się w dni robocze - godzina graniczna z wysyłką tego samego dnia to 13:30.
- Opis każdego Towaru zawiera informacje dotyczące dostępności i ewentualnego czasu oczekiwania na dostawę, która zazwyczaj trwa 1-2 dni robocze.
- Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 1 dzień roboczy.
- W przypadku ewentualnych opóźnień Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany.
- Umowę sprzedaży potwierdza faktura, którą Kupujący otrzymuje na wskazany adres mailowy. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do wystawienia faktury bez konieczności podpisu i przesłania jej drogą elektroniczną.
- Dostawa Towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych.
- Kurierzy kontaktują się z Kupującymi, jednak nie jest to ich obowiązek. Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą, jeśli wie, że nie będzie dostępny między godziną 9, a 17 aby uzyskać numer przesyłki i kontakt kuriera.
- W przypadku odmowy odebrania przesyłki Sprzedawca może żądać od Kupującego naprawienia szkody – na zasadach ogólnych prawa cywilnego, w tym określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.
- Miejscem dostawy jest adres wskazany przez Kupującego.
- W przypadku uszkodzenia przesyłki zaleca się sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera i natychmiastowe poinformowanie Sprzedawcy.
- Kupujący, nie będący w stanie odebrać przesyłki z przyczyn losowych, powinien poinformować o tym Sprzedawcę drogą elektroniczną lub SMS. W przeciwnym razie Kupujący ponosi koszty wysyłki i zwrotu towaru nieodebranego.
Reklamacje
- Kupujący ma prawo składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy Sprzedaży.
- Zgłoszenia reklamacyjne można przesyłać drogą elektroniczną na adres sklep@etobis.pl lub w formie pisemnej na poniższy adres:
Weronika Wojciechowska
Os. Nadwiślańskie 5H/4,
86-170 Nowe
3. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne niezgodności towaru z umową zgodnie z przepisami ustawy konsumenckiej.
Postępowanie Reklamacyjne
- W pierwszym etapie zgłaszania reklamacji, Kupujący nie może natychmiastowo żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, chyba że zachodzą szczególne, wskazane w ustawie konsumenckiej, okoliczności. Jest to możliwe tylko w sytuacji, gdy niezgodność Towaru z umową jest na tyle istotna, że uzasadnia pilne żądanie obniżenia ceny lub nawet odstąpienia od umowy.
- Kupujący w pierwszej kolejności może żądać naprawy lub wymiany Towaru na nowy. Jednakże, możliwe jest także żądanie obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy na tym etapie, jeśli na podstawie istniejących okoliczności jednoznacznie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. W takiej sytuacji Kupujący ma prawo do żądania obniżenia ceny lub złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy już na etapie składania reklamacji.
- W kolejnym etapie, w przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedawca dokonuje wymiany towaru.
- Po zajęciu stanowiska przez Sprzedawcę, Kupujący ma następujące opcje:
- Jeżeli Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową (odmówił naprawy bądź wymiany);
- Jeżeli Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową (nie dokonał naprawy bądź wymiany);
- Jeżeli brak zgodności towaru z umową nadal występuje, pomimo prób Sprzedawcy doprowadzenia do zgodności.
- W przypadku, gdy oświadczenie Sprzedawcy lub okoliczności jednoznacznie wskazują, że Sprzedawca nie doprowadzi towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego,
Kupujący może:
- Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny;
- Odstąpić od umowy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu wady towaru, Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Kupującemu kwotę niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
6. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, numer telefonu, numer zamówienia, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
7. Jeśli dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedający przed rozpatrzeniem reklamacji zwraca się do Kupującego o ich uzupełnienie w wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na podany przez Kupującego adres e-mail lub adres poczty tradycyjnej.
8. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar odsyłany jest do Klienta na jego koszt po wcześniejszym zaksięgowaniu wpłaty na konto, w terminie 14 dni od dnia poinformowania o rozpatrzeniu reklamacji.
9. Kupujący ma także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy, Ośrodek Zamiejscowy w Toruniu, adres: Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, telefon: (056) 621-84-41. Informacje o dostępie do tych procedur znajdują się pod adresem www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Zwroty
Czas na zwrot: 14 dni kalendarzowych
Adres do zwrotu:
Weronika Wojciechowska
Bochlin 123 86-170 Nowe
tel. 782 344 778
Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (umieszczonego w załączniku w zakładce Prawo do odstąpienia od umowy), które może zostać złożone:
- listownie na adres Sprzedawcy,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@etobis.pl
Koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy:
- W sytuacji odstąpienia od umowy, Sprzedawca nie ponosi kosztów związanych z odesłaniem Towaru.
- Brak możliwości odstąpienia od umowy:
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w przypadku umów:
- Związanych z dostawą rzeczy dostarczanej w zapieczętowanym opakowaniu, którego otwarcie uniemożliwia zwrot ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- Dotyczących rzeczy, które po dostarczeniu z powodu swojej natury stają się nierozłącznie złączone z innymi przedmiotami;
- Przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który przed rozpoczęciem świadczenia został poinformowany o tym, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości.
Dane osobowe w Sklepie internetowym
-
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest:
WW COMMERCE Weronika Wojciechowska
os. Nadwiślańskie 5H/4, 86-170 Nowe
NIP: 559-202-94-18
REGON: 540791561Dane osobowe Klientów Sklepu internetowego są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych.
-
Cel przetwarzania danych osobowych:
Dane osobowe zbierane są w celu:
• realizacji Umowy Sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego,
• prowadzenia działań marketingowych (za uprzednią zgodą Klienta). -
Odbiorcy danych osobowych:
Dane osobowe Klientów mogą być udostępnione:
• przewoźnikom lub pośrednikom realizującym dostawy zamówień, jeśli Klient wybrał dostawę przesyłką pocztową lub kurierską,
• operatorom płatności elektronicznych, jeśli Klient wybrał ten sposób płatności. -
Sposób ochrony danych osobowych:
Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, w szczególności zabezpieczenia przed dostępem osób nieuprawnionych, utratą czy zniszczeniem danych. Sklep internetowy korzysta z szyfrowanego połączenia SSL, a dane są przechowywane w bezpiecznym systemie informatycznym.
-
Prawa Klienta:
Klient ma prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych
• ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
• przeniesienia danych do innego administratora
• wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) -
W celu realizacji swoich praw, Klient może skontaktować się z Administratorem danych osobowych, wysyłając wiadomość na adres e-mail: sklep@etobis.pl
Dane firmy:
WW COMMERCE Weronika Wojciechowska
os. Nadwiślańskie 5h/4
86-170 Nowe
NIP 559-202-94-18
REGON 540791561
tel. 782 344 778
e-mail: sklep@etobis.pl